Просмотр одиночного сообщения
Old 11-12-2012, 16:25   #4805
perpetuum mobile
Пользователь

Проживание:
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от По-душка
Йохану Бекману надо деньги отрабатывать, которые он в Кремле получает.
Он назначен умолномоченным комиссаром в прокремлевской организации "Мир без нацизма". Отвечает за Финляндию. Он также входит также в состав правления этой организации.

Недавно в Хесари были опубликованы большие статьи про этого кляузника. Бекман в поте лица штампует жалобы и апелляции. За несколько лет их накопилось более 90. И это не предел. Он собирается трудиться по-стахановки и увеличить их количество в 100 раз. А его развлечение приходится оплачивать нам, налогоплательщикам. Одно предварительное расследование обходится государству ни много, ни мало 1500 евро.

На вопрос, почему же он так любит обращаться в финский суд, если не считает Финляндию правовым государством, он сказал следующее:

Olette sanonut, ettei Suomi ole oikeusvaltio. Miksi silti vetoatte jatkuvasti suomalaiseen oikeusjärjestelmään?
”Olen tottunut aina saamaan luksuspalvelua suomalaiselta oikeusjärjestelmältä. Olenhan vaaleaihoinen, vaaleatukkainen, sinisilmäinen, hyvin toimeentuleva, hyvin koulutettu ylipainoinen hetero. Minulla on siis todellisia mahdollisuuksia saada oikeutta, koska kuulun etuoikeutettuun luokkaan.”
”Olen aina kokenut itseni etuoikeutetuksi oikeussalissa, vaikka olenkin ymmärtänyt, että kyse on järjestelmän korruptiosta.”

Улыбнуло про счастливых русских женщин:
”Suomalainen ja venäläinen nainen ovat täysin erilaisista maista ja kulttuureista. Venäläinen nainen on kuitenkin onnellisempi, koska hän ei ole feministi.”

А вот тут у него нимб над головой засверкал:
"En ole huomannut että Suomessa olisi minua kohtaan mitään arvostelua. Sen sijaan on hyvin alkeellista kirjoittelua, joka muistuttaa teini-ikäisten vessanseinätekstejä. Ei se ole mitään arvostelua. Toivoisin, että joku joskus arvostelisi minua, mutta eivät ilmeisesti osaa. Ongelma on siinä, että minun arvostelemiseni edellyttäisi aika hyvää venäjän kielen taitoa, koska suurin osa julkisesta toiminnastani tapahtuu venäjäksi. Mutta niitä ei osata edes lukea."

Ссылки:
http://www.hs.fi/sunnuntai/Johan+B%...6f927ef11a20164
http://www.hs.fi/sunnuntai/B%C3%A4c...6dbcaddcbcfe8ae

да, читала его самовосхвалительные высказывания.
Кто высоко летает низко падает

0

0