Цитата:
|
Сообщение от OpiskelijaParka
Muistaakseni Moskovasta komennettiin venäläiset rajavartijat hymyilemään rajalla. Liekö komento mennyt perille. Jos onnistuu olemaan yrmeämpi kuin suomalainen rajavartija niin sekin on jo saavutus.
|
Muistaakseni ei ole semmoista. Jos se oli ...no jo ehkäpä se oli vitsi.
Tänä kesänä me matkustimme Venäjälle. Mä ajattelin sitä koko matkan iloisesti että mä pääsen tervehtimään vanhempia ja sukulaisia ja tuntui että mä olin matkalla takaisin kotimaahan. Rajalla me pysähdyttiin odottaen monia pitkiä minuutteja koska joku auto seisoi tiellä. Venäläiset rajavartijat tarkastivat sen auton ja miehen Latviasta. Siellä ei ollut mitään valoa tai se oli vaikeaa erottaa valot auringon laskussa. Mikä valo oli punainen ja mikä vihreä. Kaikki suomalaiset kävelivät autoista rajatoimistolle päin. Ja joku lihava nainen (rajavartija) kenellä oli isot tissit huusi suomalaisille venäjäksi niin rumasti  että mä sain melkein sydänkohtauksen. Sen jälkeen ilo oli poistunut mielestäni. Minulla oli kysymys ja sen jälkeen vastaus. Miksi suomalaiset eivät tykkää venäläisistä? Vastaus...siksi. 
|