Просмотр одиночного сообщения
Old 20-12-2017, 20:31   #95
JemmaB
Пользователь

Проживание:
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Саныч
С финского форума, финн о русской жене:
" VENÄLÄINEN NAINEN

J.P.1969

1.9.2009 11:38
Olen itse venäläisen naisen kanssa naimissa ja täytyy sanoa, että uskomattoman kaunis, pitää todella hyvää houlta kodista ja lapsesta. Täydellinen pakkaus. Ei olisi mitään jakoja suomen naisten markkinoilla saada noin hyvää vaimoa. Suomalaiset naiset eivät vain tajua, että heidän ns. tuulipukutyyli ei oikein iske miehiin. Ainoat suomalaiset kauniin naiset, jotka kiinnittävät huomiota ulkonäköönsä, eivät edes suostu puhumaan suomalaiselle miehelle, jos et ole tosi pitka ja tumma. Käytännössä suomen pubit on sitä samaa, että miehet yrittää iskeä, mutta ne niin mitäänsanomattomat naiset on ylimielisiä ja sitä rataa. Itselläni oli kyllä ihan hyvä menekki aina suomessa, mutta alkoi kypsyttämään toi suomalaisten naisten asenne. Nyt on kaikki paremmin kuin hyvin, ja olen erittäin tyytyväinen venäläisen vaimoni ja lapseni kanssa. Kylla suomalaisilla naisilla on paljon opittavaa vaikka toisaalta myos mielillä. Mutta kuinka naiset eivät ole enää oikein naisia suomessa, niin on se vaan harmittava trendi. Naisen pitää nättää naiselta ja silla siisti. Ja kuten sanoin, aivot samassa paketissa. Kun menet puhumaan jollekin vaikka baarissa, niin suomessa saat heti pakit jos se nainen on ns. hyvän näkoinen. Se on se ongelma. Eli jos teen saman venälällä baarissa niin heillä on paljon kivempi asenne, ei asennoidu samalla idiootti tavalla, mutta normaalisti. Näin on, ja se on se mikä tekee sen paljon normaalimmaksi...Minulla on maailman paras vaimo. Siihen kuuluvat muun muassa se etta hän on erittäin huomaavainen, rakastavainen, paras äiti jota voisin kuvitella meidän lapselle, ja vielä se että hän on sattumalta uskomattoman kaunis. Hän vaalii myos tuota kauneutta, on se asia, mitä suomalaiset naiset eivät halua. Varmaan myos suomalaiset naiset ovat maailman parhaimpia äitiä, mutta osaavatko he olla myos sitä heidän miehilleen. Monessa suhteessa kylla, mutta siella on muutamia asioita, jossa ei, kuten haluaminen olla liian tasa arvoinen ja nayttaa milta nyt nayttaa. Eli ei ole omaa arvoa olla esim ja nayttaa kauniilta. Moni suomalainen nainen nayttaisi myos paljon kauniimmalta,jos he antaisivat siihen yhtään tunnetta...Ja on muuten paskapuhetta väittää, että kaikki venäläiset naiset lähtevät elintason perässä ulkomaille. Tunnen useita korkeasti koulutettuja venäläisiä naisia ja heillä on jo 30-vuotiaana maksettu oma kämppä ja varaa matkustaa ulkomaille pitkille lomille. Nykyään korkeasti koulutetut naiset ovat Venäjällä taloudellisesti itsenäisiä. Venäläiset naiset hakevat kunnon miestä ulkomailta, sillä venäläisissä miehissä on todella paljon alkoholisteja, naisten hakkaajia ja valehtelijoita. Missään muussa maassa ei ole miesten ja naisten tasoero niin suuri kuin Venäjällä. Naiset ovat aivan huipputasoa ja miehet todellisia luusereita....Toisin kuin Suomessa venäläinen nainen pystyy yhdistämään naiseuden ja työelämän. Ja jos deittipalstoilta bongaa kolmikymppisen venäläisen korkeasti koulutetun naisen, niin aivan varmasti hänellä on varaa matkustaa Suomeen omilla rahoillaan. Että näin.
Ja lopuksi: sanoisin, että venäläinen nainen vaimona on aivan ihana, kunhan vain itse on osansa hoitava; minun tapauksessa vaihto suomalaisesta venäläiseen kannatti. Sain paremman naisen kaikin puolin. Mutta eihän se aina nii ole kaikille käynyt. Monenlaisia lintuja sielläkin lentelee! Joten ymmärrän niitäkin, jotka puhuu paskaa venäläisistä naisista..."

Такое впечатление, что автор этого поста жертва мк- ултра

0

0