Просмотр одиночного сообщения
Old 12-01-2006, 06:00   #58
maxa
ахам

Проживание: AU
Status: Offline
Talking

Привет vaan kaikille! Jostain täytyy aloittaa, ja minä aloitan postitukseni tällä foorumilla kertomalla, että olen uusi täällä. Löysin foorumin aiemmin ja rekisteröidyin, mutta nyt vasta rohkaistun kirjoittamaan jotakin. Ensin suomeksi, ja myöhemmin ehkä venäjäksi.

Olen äidinkieleltäni suomalainen, opiskellut venäjää koulussa ja yliopistolla jonkin verran, käyttänyt sitä jopa työssä melkein 10 vuotta sitten. Muutin pois Suomesta muutama vuosi sitten, ja asun nyt Australiassa. Täälläkin on venäläisiä, totta kai, mutta en ole tutustunut kehenkään, koska heitä ei asu minun lähelläni eikä liiku siellä missä minä liikun. Venäjää osasin aikanaan melko hyvinkin, mutta nyt alkaa taito ruostumaan kun ei sille ole ollut oikein käyttöä. NTV:n uutiset kyllä voisi katsoa aamupäivisin - tai siis nauhoittaa katsottavaksi, mutta eipä tule sitä tehtyä. Eikä ole tullut venäläisiinkään ystäviin pidettyä yhteyttä juuri lainkaan mitä nyt kerran vuodessa С Новым Годом sanotaan sähköpostin välityksellä.

Onkohan täällä foorumissa ketään Venäjän Kauko-Idästä, Vladivostokin aikavyöhykkeeltä? Aasian puolelta edes? Olisi vain kiva tavata "naapureita". No, muitakin tietysti on kiva tavata. Vaikutatte kaikki foorumilaiset ihan kivoilta mitä olen ehtinyt teihin tutustumaan tekstienne kautta.

0

0