Цитата:
|
Сообщение от maxa
No, nyt minä en kyllä tiedä yhtään kenestä puhutte ??? Kuka on tämä Aypopa Папоротник?
|
Voi, ei se tietysti ole kukaan "Папоротник" on saniainen (Sananjalka). Minun nimimerkki
Цитата:
|
Сообщение от maxa
Totta . Mulla se oli kyllä enemmän kuin vain unelma. En ollut silloin naimisissa vaan poikamies. Matkustelin Venäjällä paljon. Pietarissa vietin joka kesä monta viikkoa tuttavaperheen luona. Perhe piti minusta kovasti. Heillä oli tyttö, jota katselin sillä silmällä. Äiti olisi halunnut meidän menevän yhteen, mutta tyttö sanoi, ettei halua koska en ole komea enkä rikas. Ystäviä kuitenkin olimme monta vuotta ja olemme edelleenkin.
No, enää en uneksi hänestä enkä kenestäkään muustakaan. Kerroinpahan vain tuon tapauksen esimerkkinä siitä, kuinka elämä joskus menee eri tavalla kun me haaveilemme tai haluamme.
|
Moni nainen ei ajattele, että sinun pitää olla komea ja rikas. No sinulla on hänestä hyvä muisto. Se kulkee sinun mukanasi koko elämän ajan. Se on yksi kaunis jalokivi. Olet viisas, kun et juuttunit siihen asiaan. Moni mies ei ole osannut solmia uutta suhdetta koskaan. Ja se on sääli.
|