Просмотр одиночного сообщения
Old 19-01-2006, 01:08   #22
maxa
ахам

Проживание: AU
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Cool! Jotain hyviä kuvia Suomesta!

Kyllä niitä aina silloin tällöin näkyy, ainakin niin, että Suomi tai joku suomalainen mainitaan, ja usein siinä on jotain humoristista, vaikkapa eukonkantoa. Viime vuonna yksi puhutuinpia tv-mainoksia oli "finishing sauce", humoristinen juttu, jossa oli pääosassa suomalaispariskunta.

Linkki juttuun ja videoon tässä:
http://www.bandt.com.au/news/67/0c031167.asp

Minustakin ihan hauska, vaikka nuo suomalaiset olivatkin niin ruotsalaisen näköisiä ja puhuivatkin enemmän ruotsalaisella kuin suomalaisella korostuksella.

Цитата:
Hmm.. Mä luulin, että Australiassa näkyy NBC.

Varmaan näkyy jos maksaa satelliittiyhteydestä. Minä en maksa eikä talossani ole edes lautasta.

Цитата:
Ööh.. miten mä en muista tuota... En ole asiantuntija, mutta eikös se ollut
Michael Moore joka hyppäsi?

Lue tästä selostus. Minä katson tuon filmin noin kerran vuodessa, joten omaan muistiinikin kyllä luotan. Michael Moorea en tunnistanut siitä filmistä lainkaan. Noissa tv-jaksoissa olen kyllä hänet nähnyt.
Onneksi Southparkia varten ei tarvitse maksaa kaapeliyhteydestä. Vain kuukauden-parin viiveellä me näemme uudet jaksot SBS-monikulttuurikanavalta maanantai-iltaisin 20.30. Samalta kanavalta näkyvät muuten edellispäivän НТВ:n uutiset, venäjäksi.

EDIT: Ei olekaan tuo linkki ihan lopullinen käsikirjoitus, joten repliikit eivät mene sanasta sanaan noin, mutta Conan siellä filmissäkin on ja kavaltaa pojat.

0

0