Цитата:
|
Сообщение от Ralphie
Cool!  Jotain hyviä kuvia Suomesta!
|
Kyllä niitä aina silloin tällöin näkyy, ainakin niin, että Suomi tai joku suomalainen mainitaan, ja usein siinä on jotain humoristista, vaikkapa eukonkantoa. Viime vuonna yksi puhutuinpia tv-mainoksia oli "finishing sauce", humoristinen juttu, jossa oli pääosassa suomalaispariskunta.
Linkki juttuun ja videoon tässä:
http://www.bandt.com.au/news/67/0c031167.asp
Minustakin ihan hauska, vaikka nuo suomalaiset olivatkin niin ruotsalaisen näköisiä ja puhuivatkin enemmän ruotsalaisella kuin suomalaisella korostuksella.
Цитата:
|
Hmm.. Mä luulin, että Australiassa näkyy NBC.
|
Varmaan näkyy jos maksaa satelliittiyhteydestä. Minä en maksa eikä talossani ole edes lautasta.
Цитата:
Ööh.. miten mä en muista tuota... En ole asiantuntija, mutta eikös se ollut
Michael Moore joka hyppäsi?
|
Lue tästä selostus. Minä katson tuon filmin noin kerran vuodessa, joten omaan muistiinikin kyllä luotan. Michael Moorea en tunnistanut siitä filmistä lainkaan. Noissa tv-jaksoissa olen kyllä hänet nähnyt.
Onneksi Southparkia varten ei tarvitse maksaa kaapeliyhteydestä. Vain kuukauden-parin viiveellä me näemme uudet jaksot SBS-monikulttuurikanavalta maanantai-iltaisin 20.30. Samalta kanavalta näkyvät muuten edellispäivän НТВ:n uutiset, venäjäksi.
EDIT: Ei olekaan tuo linkki ihan lopullinen käsikirjoitus, joten repliikit eivät mene sanasta sanaan noin, mutta Conan siellä filmissäkin on ja kavaltaa pojat.
|