Просмотр одиночного сообщения
Old 24-01-2006, 11:57   #154
~Aurora~
пришла, увидела, оценила

Проживание:
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Eki_fin
Oikein jännä kysymys - kiitos. Suomessa joudaan paljon kahvia. Ei kahvikupin tarjoaminen ole kauhean vakavaa. No, jos Venäjällä joku mies tarjoaa kahvia, se on kyllä toinen juttu.

Terveisin "подозрительный тип"

Kiitos vastausta. Minäkin luulen, että se ei ole niin vakavaa, mutta miehelleni ehkäpä on vakavaa. No, minä haluaisin vaan keskustella erillaisista asioista. Mua kiinnostaa asiat, joita tapahtuu bisnesmaailmassa. Kahvikupin tarjouksen minä sain pikkujouluna. Mutta minä kielsin ajattelemasta sitä. Asia tapahtui Suomessa eikä Venäjällä. Venäjällä minä tiedän oikein hyvin mitä se tarkoittaa. Mutta Suomessa minä en tiedä.
Muistaakseni Po-Dushka kirjoitti jossakin palstalla, että ihmisen pitää myydä itsensä. Esim. Voi myydä aivot ja jne. Suomessa minä olen huomannut, että ihmiset voisivat myydä itsensä työmarkkinnoilla ihan vapaasti. Jos joku haluaa saada työpaikan, hän menee puhumaan suoraan, että hän on paras työntekijä ja etenpäin.

O'kei tulee mieleeni semmonen kysymys, milla tavalla voi saada työpaikan työmarkkinnoilla Suomessa. :smile:

-----------------
Через тернии к звездам.

0

0