Просмотр одиночного сообщения
Old 25-01-2006, 01:05   #3
maxa
ахам

Проживание: AU
Status: Offline
Цитата:
Сообщение от Ralphie
Juu, ei kovin perinteinen yhdistelmä..
Olet oikeassa, ei iällä ole väliä.

Minusta on oikeastaan mukava olla epätyypillinen samoin kuin epämuodikas, toimia vastoin stereotypioita, tehdä niin kuin itse haluaa jos siitä ei tule vahinkoa muille tietenkin.

Цитата:
Ootko nähnyt Trey Parkerin Team America: World Policea?

En ole nähnyt kavereiden muita tuotoksia. Aion säästää niitä siihen päivään kun South Park alkaa maistumaan puulta. Vielä ei ole niin tapthunut vaikka olen seurannut sitä kohta 6 vuotta.

Цитата:
Mä en tykkää Tyrkisk Peberistä Mitä suomalaisia tuotteita/ruokia sä eniten kaipaat?

En kaipaa niitä nyt niin hirveästi, vaikka syönkin vain kasvisruokaa, pidän silti monista ruuista: kiinalaisesta, intialaisesta, thai-ruuasta j Minun makuuni paras kokki olen minä itse, joten teen ruokani useimmiten itse yhdistelemällä ja keksimällä itse.

Joskus kaipaisi Oululaisen jälkiuunileipää kuten jo olen sanonut. Samoin metsäsieniä ja mustikoita joskus, mutta niitä pitäisi päästä metsään itse poimimaan. Mutta kun ei pääse niin ei sitten. Ei se ole mikään ongelma kuitenkaan. Niin paljon on muita hyviä ruokia tilalla kuten kaikki trooppiset hedelmät, joita saa tuoreena suoraan puusta.

0

0