Цитата:
|
Сообщение от По-душка
15 erilaista suudelmaa:
- huulisuudelma
- silmäsuudelma
- korvasuudelma
- nenäsuudelma
- kaulasuudelma
- purusuudelma
- liukuva suudelma
- märkä suudelma
- moisku
- kiusoitteleva suudelma
- vastasuudelma
- pitkä suudelma
- tyhjiösuudelma,
- julkinen suudelma
- ranskalainen suudelma
Kuka keksii lisää? Edellä esitetyistä purusuudelma ja tyhjiösuudelma on minulle tuntematonta. Onko muilla kokemusta niistä? Rakastan suudelmia ja suutelemista. Suudellessani esilämmitykseni käynnistyy välittömästi. Mikä on austalialainen suudelma? Mitä tehdään fritsulle: peitetäänkö vai annetaanko näkyä? Onko suuteleminen vaarallista? Bakteerithan voivat tarttuvat ihmisestä toiseen suudellessa. Pitääkö siirtyä eskimosuudelmiin?
|
Eilen minä sain sähköpurkausken suudellessani autossa. Me nauroimme sitä, että se oli niin erikoista (sähkösuudelma). Mitä tarkoittaa moisku ja minkälainen suudelma se on?
Цитата:
|
Сообщение от maxa
Täytyypä tunnustaa, etten ole perehtynyt heidän kulttuuriinsa tarpeeksi tietääkseni. Sen olen kyllä kuullut heidän seksuaalikäyttäytymisestä än, että perinteisesti avioitumisikä on matalampi kuin valtakulttuurissa. Siinä on tullut konflikteja kun vanha aboriginaalimies on saanut syytteen maattuaan 14-vuotiaan vaimonsa kanssa. Ja sen olen kuullut, että abokulttuuri on noissakin asioissa hyvin häveliäs. Mutta tarkemmin en kyllä tiedä. Pitääpä laittaa luettavien listalle enemmän heidän kulttuuriaan ja arvojaan käsitteleviä teoksia.
|
Onko tuttu maorit Uusi-Seelantista ? Minä pidän heidän rituaalista, jossa he näyttävät kieli vihollisille. maorit
-----------------
Через тернии к звездам.
|