Просмотр одиночного сообщения
Old 03-04-2006, 12:49   #11
Kesha-28
Registered User

Проживание: Vantaa
Status: Offline
Ensi kerran haavoja suussa ilmeistyi , kun hän olli 1 vuotias, 10 pääivää kuluttua se meni ohi.
Toinen kerran , kun hän olli 2 vuotias, myös meni ohi.
22.10.05 hänellä ilmeistyi kuume ja nenia oli tukossa, lääkäri sanoi että on korvatulehdus ja
määräsi KEFIXIN 5 päivää kuuri. Olen oli tällä aikana pois kotoa ja en voi sanoa tarkaa koska hänellä tilli ensimaiset haavoja suuhun. Olen tulee kotiin 28.10.05 ja huomaasin että hänellä suussa valko-keltainen täplä, siiten se muutui pienempi ja ympäri tule punaiseksi.Noin 4 päivää kuluttua se meni pois.
Mutta muutoma päivää kuluttua taas huomasin haavoja suussa, poika oli itketävä, kieltäytyi ruosta, hän ei voi jopa puhua, oli kipea, yölla hän itki ja jatkuvasti nielli sylki,huulella iho tule kuivaksi ja lähteä irti . Sitten tule kuume ja imusolmukkeita suurentuuneet.
PS
Katso Jorvista.
Hän otti KEFIKSIN 10 päivää. Kuume ohi, imusolmukeet vähenee. Mutta haavoja jai.
Haavoja hypäsi poskelta poskeen, limakalvo oli turvottu, se jatkuu joka paivää.
Terveyskeskuksesta lääkäri määräsi Nystatiini anoin noin 2 viikoa, haavoja meni pois, mutta 4 päivää kuluttua aloitta uudelleen. Sitten saimme Daktarin geeli, oli sama juttu päivää kuluttua aloitta uudelleen.
Sitten olen voidelin tyyrni voi.
01.01.06 taas tule uusiutuma, limakalvo oli punertava ja turvota, ilmeistyi noin 4-5 aftoja, iho huulelta irtoi, hän puhui niin että nenä oli tukossa, mutta ei olut nuhaa, yölla hän on kuorsata.
Kuume nousee ylös oli 37,5-38,9 ja jatkuu 3 -4 päivää. Poskeet oli punaisena ja turvoneet. Hän en voi syöda.
Vihdoikin olemme saimme aika lastenpoliklinikaan, siellä oli ottettu verikoe, sai negativinen vastaus.
18.02.06 taas tule uusiutuma. Sama kuin oli aikasemin.
Siiten 10 päivää oli suu siisti- se on maximi kuin oli.
Mutta sitten huomanut päiväunen jalkeen pieneet rakuloita suussa, ne ovat noin 2 tuntea kuluttua muutu punaiseksi haavoiksi, kun meni 2 päivää se nayttaä kun afta. Sitten kuin aina tule lisää haavoja.

0

0