Цитата:
|
Сообщение от Veonika
Eli?...........................
onko sinulla siis kysyttävää/kerrottavaa/mainittavaa.....?
|
Hänellä on kaksi lasta edellisestä avioliitosta,11 ja 14 vuotiaat pojat,vanhempi pojista on huostaanotettuna varkauksien ja ilkivallan takia perhekodissa,itse vaimoni opiskelee aikuiskoulutuskeskuksessa suomen kieltä, minä olen ammatiltani opettaja ja yrittäjä.
Alkoholia käytän satunnaisesti,en ole väkivaltainen mutta siitä huolimatta vaimoni on kutsunut poliisit hyvin usein kotiimme,valehdellut poliisille ja sosiaaliviranomaisille minusta.
Nyt ei sosiaaliviranomaiset enää halua keskustella hänen kanssaan,eikä poliisi enää usko hänen puheitaan.
Minusta tuntuu että kaikki tapahtunut on hyvin suunnitelmallista, vaimoni yrittää mustamaalata minua jotta hänellä olisi syy avioeroon ja omaan asuntoon ja tietenkin oleskelulupaan. Olen ajatuksisani päätynyt siihen tulokseen että kaikki on ollut vain valhetta,vauva,rakkaus,avioliitto,k aikki vain jotta hän pääsisi asumaan suomeen.
Olen jättänyt avioerohakemuksen,vaimoni ei sitä halua,vaan lupaa että tulevaisuudessa voimme taas tehdä vauvaa ja asua yhdessä.
|