Minä kyllä olen hyvin onnellinen, että voittaja oli Lordi eikä kukaan muu. Olisin kait tukenut Lordia vaikka se olisi ollut jonkun muun maan edustaja. Onneksi kuitenkin sattui olemaan Suomen niin ei tullut lojaalisuusongelmaa

Kyllä minä sen verran pidän sekä Lordin musiikista että myös heidän visuaalisesta annistaan.
Ja tuosta saatananpalvonta-asiasta. Yhtyehän on itse kieltänyt asian ja selittänyt minusta erittäin uskottavasti taustansa:
kauhuelokuvaestetiikan. Eikä tuo heidän musiikkinsa, varsin melodinen hevi, kyllä kuullosta kovin satanistiselta. Vai milloinkahan alkavat todistaa, että Lordin kappaleissa takaperin soitettuna on salaisia viestejä, kuten puhuivat Led Zeppelinistä. Onneksi ei ole Lordissa sen kummemin jumalankaan palvontaa. Minun arvomaailmassani kun ei ole paljoa eroa siinä kumpaa tai mitä satuolentoa joku väittää palvovansa. Toki kunnoitan ihmisten uskontoja, mutta ei se tarkoita sitä, että pitäisi kieltää kaikki, mikä loukkaa jonkun vakaumusta.
Niin, ja mitä olen kuullut Venäjältä, että ihmiset uskovat Lordin voiton olleen salaliitto Venäjää vastaan. Huh huh, Sancta simplicitas !!! ( En ole seurannut venäjänkielistä keskustelua viime aikoina, siellä varmaan olisi tuostakin enemmän).
Surku, etten pääse perjantaina osallistumaan kauppatorin kansanjuhlaan. Tehkää joku se mun puolesta! Niin, ja kääntäkää myös kioskilla seiskalehdet väärin päin