Цитата:
|
Сообщение от maxa
Mutta sitten sulla olisi aina niskat kipeinä kun pää kääntyy sinne-tänne. Ainakin ensimmäiset pari vuotta 
|
Luulen, että mun tapauksessa se on ikuinen sairaus!!!
Цитата:
|
Сообщение от maxa
Olen pahoillani sielun tuskasta  Muistan itsekin sen surun kun kesä kääntyi syksyksi. Siitäkin huolimatta surun, että syksy voi olla hyvin kaunis.
Mitenkäs miesten muoti siellä Suomessa ja Euroopassa? Onko vielä kesäparta joka toisella miehellä? Entäs kun jossain lehdessä kirjoitettiin, että metroseksuaali ei ole enää in vaan nyt mies on retroseksuaali eli sellainen perinteinen miehekäs äijänköriläs? Näkyykö se?
|
Koska, muuten, kävin Suomessa? Onko siitä jo pitkä aika? Mun kaverilla oli ajatuksissaan muuttaa Australiaan, mutta se on kaatunut hyvin vaativaan kielitestiin... Ilman sitä ei saa työlupaa.
En ole nähnyt parta-äjiä Hesassa. Ehkä se kuitenkin jäi menneisyyteen. Kiistämättä muoti on palaamassa takaisin, ja on aika kaivata isoisän housut vinttillä olevasta kirstusta! 
On niitä metroseksuaalejakin katukuvassa... Ei niissä mitään pahaa ole. Miehet pitävät vaan liiallista huolta itsestä.  Miten itse suhtaudut niihen?
-----------------
«Человека делают счастливым три вещи: любовь, интересная работа и возможность путешествовать.»
|