Цитата:
|
Сообщение от Apollon
Luulen, että mun tapauksessa se on ikuinen sairaus!!! 
|
Kyllä se miehellä ikä pikkuisen parantaa tuota sairautta, mutta onneksi ei kokonaan
Цитата:
Koska, muuten, kävin Suomessa? Onko siitä jo pitkä aika?
|
On siitä jo / vasta 4 vuotta. Mutta tuona aikana on tapahtunut paljon ja joitakin juttuja jo kerennyt unohtamaan. Ja tietysti Suomi muuttunut myös.
Цитата:
Mun kaverilla oli ajatuksissaan muuttaa Australiaan, mutta se on kaatunut hyvin vaativaan kielitestiin... Ilman sitä ei saa työlupaa. 
|
Niin käy monille. Mutta kaikki eivät joudu kielitestiin. Se riippuu vähän siitä missä kategoriassa hakee. Koulutusta täytyy kuitenkin olla, eikä kukaan tule tähän maahan suoraan sosiaalitoimiston asiakkaaksi niin kuin Suomeen voi tulla.
Цитата:
En ole nähnyt parta-äjiä Hesassa. Ehkä se kuitenkin jäi menneisyyteen. Kiistämättä muoti on palaamassa takaisin, ja on aika kaivata isoisän housut vinttillä olevasta kirstusta! 
|
Niinhän se aina käy, että muoti kiertää. Hyvin vähän uutta enää keksitään kun melkein kaikki on jo joskus keksitty.
Цитата:
On niitä metroseksuaalejakin katukuvassa... Ei niissä mitään pahaa ole. Miehet pitävät vaan liiallista huolta itsestä. Miten itse suhtaudut niihen?
|
En kovin vakavasti. Hyvä, että on erilaisia ihmisiä ja tärkeintä, että itse tykkää siitä mitä päällään pitää. Kyllä mäkin joskus tykkään pukeutua paremmin, tyylikkäästi mutta en muodikkaasti. Nykyään tosin on vähän tilaisuuksia pukeutua kun töissäkin voi käydä t-paidassa, shortseissa ja sandaaleissa.
|