Просмотр одиночного сообщения
Old 21-09-2006, 01:51   #95
Fitness
Гость

Проживание:
А вот для тех, кто понимает по фински. Обсуждение передачи и темы.
http://www.tukiasema.net/keskustelu...31&c=0&p=1&pm=1

Выдержка:
Perheväkivalta ja alistaminen läheissuhteissa on totisinta totta, kutsutaan sen tekijän motiiveja miksikä vaan. Itse olen törmännyt tällaisiin ihmisiiin ja ihmetellyt, kuinka samanlailla täysin eri ihmiset toimivat. Tutustuttuani aiheeseen, olen oppinut tunnistamaan tällaisen käytöksen myös suhteen ulkopuolelta.

Vaikka Luukkonen kuinka naureskelisi, niin tällaista on, ja jos on tällaisia ongelmia omassa suhteessaan, kannattaa varmaan ohjelma katsella ja asiaan perehtyä, koska se tekijä ei muutu, siitä suhteesta kannattaa lähteä helvettiin, heti kun tämän huomaa, ellei halua elää loppuelämäänsä, josta voi tulla hyvinkin lyhyt, täydellisesti orjan asemassa.

Läheisriippuvainen ihminen on valmiiksi sellainen käytökseltään, että tällaiseen usein haksahtaa. Itsekin olen päässyt tästä käytöksestä eroon ja toivon yhtä hyvää onnea muillekin, jotka ovat sen kaltaisia.

Toivotaan, että ohjelma käsitteli aihetta hyvin. Uhrin olisi ehdottomasti ymmärrettävä, että kyseessä on tekijän häiriö ja irrottauduttava suhteeta ja ymmärrettävä, että hän ei voi sitä kumppaniaan mitenkään parantaa eikä muuttaa.

0

0