Просмотр одиночного сообщения
Old 19-05-2004, 08:43   #290
kissa
Registered User

Проживание:
Status: Offline
"Ja silloin, jos me ollaan vieraita täällä, suomalaisten pitäisi näyttää meille mikä on suomalaisten vieraanvaraisuus. Yleensä maailmalla vieraita kohdellaan oikein hyvin."

Näytä minulla maa, jossa vieraita kohdellaan paremmin. Venäjä?

Mitä teiltä puuttuu? Mitä teille ei ole annettu?

Työpaikatkaan eivät ilmesty tyhjästä, paremmat palkat eivät tule tyhjästä - tämä koko elintaso! Sitä on rakennettu monen sukupolven ajan.

Sen sijaan, että kitisette ja känisette, valitatte - rakentakaa Venäjästänne parempi tai olkaa hiljaa.

ITSE TE TEETTE ITSESTÄNNE VIERAITA tuollaisella asenteella. Etsitte sitä, mikä on huonoa ja negatiivista, ettekä arvosta Suomea ja suomalaista historiaa. Itse te teette itsestänne vieraita - sitä ei tee kukaan muu.

Jos tämä loukkaa jotakuta täällä, niin se on tuon hlön ongelma.

Minua henk.koht on loukannut moni asia tällä palstalla. Luojan kiitos täällä ei ole enempää suomalaisia lukemassa - saattaisi suhtautuminen venäläistä vähemmistöä kohtaan muuttua entistä negatiivisemmaksi.

Asenteen muutosta - asenteen muutosta! Jos aiotte jäädä pysyvästi tänne asumaan, olisi ehkä fiksua etsiä tulevasta kotimaasta jotain POSITIIVISIAKIN piirteitä ja asioita. Muitakin, kuin raha.

kissa.

0

0