Просмотр одиночного сообщения
Old 20-05-2004, 14:54   #309
kissa
Registered User

Проживание:
Status: Offline
"MAKSAMME VEROJA SUOMESSA.
Eikä meillä ole ongelmia lain kanssa.ikävät asiat voit antaa olla tai jaa ne miehesi kanssa."

Vastaus:

Mieheni lohdutti minua näin:

"Älä välitä. Joukossa tyhmyys tiivistyy."

Olen oppinut tältä palstalta sen, että venäläinen joukko on aivan yhtä typerä, kuin suomalainen joukko.

En ole väittänyt, että te ette maksa veroja. En oleta, että teillä on ongelmia lain kanssa. Miksi ihmeessä teillä sellaisia olisi? Mitä olen venäläisiä ihmisiä nähnyt mieheni tuttavapiirissä, he ovat hyvin käyttäytyviä, kunnioittavat lakia, heillä on kauniit kodit ja työpaikka - tai käyvät kielikurssilla.

Mutta tällä palstalla olen törmännyt hirvittävään ylimielisyyteen, halveksuntaan suomalaista ihmistä kohtaan ja non-stop valitukseen. Aina on jotain vikaa, kaikesta pitää löytää syyllinen. Suomen kulttuuria ja historiaa ei tunneta, eikä arvosteta.

Kritiikkiäni ei otettu hyvin vastaan Tosin, siinä on paljon omaa vikaani. Olen paha suustani, enkä paljon ajattele, ennenkuin kirjoitan.

Minunkin puolesta tämä keskustelu voi jäädä tähän, ellei kenelläkään ole mitään lisättävää?

Jatkan pääni paukuttamista seinään joskus toiste. Kyllä se seinä jokin päivä murenee!

kissa

0

0