Просмотр одиночного сообщения
Old 01-06-2004, 13:14   #15
Reijo
Пользователь

Проживание: Laukaa
Status: Offline
Mä tiedän ,että mulla on huono kielioppi.Mutta mä ymmärän suomea melkein hyvin!!Olen vain vähän laiska lukea ,ja Toksovassa mulla ei ole ollut riittävästi motivoitua lukea,nyt on ja mä uskon ,että asiat tulevat pikku hiljasti paremmiksi
Netti on vapaa maa ,ja monet venäläiset käyttävät itseä vielä huonompi suomalaisten ja inkeri -suomalaisten suhdessä.Mutta,täällä on venäläisten foorumi!!Juu,mutta olenkin Venäjältä!!
Mulle kaksi kertaisesti harmi ja häpeä omasta kavereista maahanmuutaista!!Että inkeri-suomalainen nyt suomessa melkein kirusana!!Että Venäjänkansalainen tarkoita ryöstäjä ja varkaita!!
Pyydän taas anteeksi,mun kirjäkieli rajoitettu Inkerinliittonkirsien!!Mutta monet mun kaverit osavat suomea veilä huonompi vaikka opiskelivat pitempi!!
Ja mä sanon vielä kerran MÄ EN HALUA ENÄÄ RIIDELLA
Цитата:
Ei millään pahalla Reijo, mut sun kielitaito on aika surkealla tasolla. Opi hieman suomea tai venäjää tai jompaa kumpaa tai *piip* tee jotain, jotta sua ymmarrettäisiin. Nyt sä vaikutat ihan tyhmältä skidiltä, joka ei muuta tee kuin provosoi omalla typerällä skeidalla. Veikkaan et se on tarkoituskin...

Antakaa anteeksi, tämän foorumin valistuneet ihmiset. Siirryn nyt teidän suosimaan suomen kirjakieleen.. Suosittelen teille kaikille käyttämään tätä erinoimaisen hyvää sivua, jos teillä on vaikeuksia suomen kielen sanojen ja ilmauksien kanssa.. (http://www.kotus.fi/kielitoimisto/) Ja täällä näitä kielen raiskausyrityksiä näkee enemmän kuin tarpeeksi.

Oppikaa kirjoittamaan, hyvät ihmiset.

[

0

0