|
Entä musiikista kertonut ohjelma?
Toiko Kamratin musiikista kertonut ohjelma teidän mielestä esille sen, mitä on venäläinen musiikki? Katusoittajat, jazzbändi ja haastatellut, jotka sanoivat, että EN TIEDÄ eivät oikein minun mielestä nyt antaneet minkäänlaista kuvaa Venäjän musiikista.
Lisäksi oli noin kolmasosa lainausta ohjelmasta "Pietarin musta koira", joka täällä on näytetty viimeksi elokuussa 2006. Lopussa todettiin, että on sääli, ettei Suomessa tunneta venäläistä musiikkia ja minulle jäi kyllä vaikutelma, että ei tämä ohjelma sitä tilannetta kyllä parantanutkaan?
Musiikkihan tietysti on kamalan laaja käsite ja paljon omien mieltymysten mukaista, mutta mitä te venäläisen musiikin kuuntelijat olisitte tuoneet esille ohjelmassa vai olisiko valinta kohdistunut juuri näihin taiteilijoihin?
Minun mielestä on todella hyvä, että tällaisia ohjelmia tehdään, enkä tässä arvostele ohjelman tekijöiden näkemystä (itse en osaisi tehdä mitään...) Mutta olisi kiva kuulla muitakin mielipiteitä kuin ohjelman tekijän. Ja lisätieto jostain tosi hyvistä bändeistä tietenkin aina tervetullutta, että voisi täydentää levykokoelmaa 
|