Просмотр одиночного сообщения
Old 16-06-2004, 09:57   #45
kissa
Registered User

Проживание:
Status: Offline
Hyvä Zoja,

minä opiskelin venäjää lukiossa (D -kieli) ja minulla on (ihana!) venäläinen mies. Aluksi luin tätä foorumia, koska halusin pitää yllä venäjänkielentaitoani.

Minusta tuntui samalla tavalla pahalta, kuin luin. Suomalaisia ihmisiä ja suomalaista yhteiskuntaa haukuttiin. Sanoin tästä kirjoittajille (en tosin yhtä fiksusti ja kohteliaasti kuin sin&#228 ja sain aikaiseksi hirvittävän riidan. Monta hirvittävää riitaa.

He sanoivat, että vihaan kaikkia venäläisiä ja että onneksi kaikki suomalaiset eivät ole sellaisia, kuin minä. Solvaus meni henkilökohtaisuuksiin.

Suomessa on tärkeämpää, miten nainen tekee kuin miltä hän näyttää. Minun ihmisarvoni ei ole kiinni siitä, onko naamassani meikkiä vai ei, onko minulla lyhyt hame ja kuinka paljon painan!

Riittää, että on siisti ja tekee työnsä hyvin.

Meikiksi riittää ripsiväri, kulmakynä, vähän ruskeaa tai harmaata luomiväriä ja luonnollista huulipunaa. Meikki on hyvin tehty, jos se näyttää siltä, että sitä ei ole.

Lyhyt mekko on epäkäytännöllinen ja voi näyttää siltä, että nainen ei arvosta itseään. Pitkä mekko on naisellisempi. Seksikkäämpää on se, mitä peittää, kuin se, mitä paljastaa.

Leivoin eilen kolme pelliä pullaa, litran taikinan. Oli kanelipullaa ja rahkapullaa. Söimme muutaman, vein naapureille lämpimäisiä. Loput laitoin pakkaseen odottamaan. Sieltä voi mies illalla töiden jälkeen ottaa ja lämmittää, jos hänen tekee mieli.

Olin kaikki vaatteet jauhoissa, ilman meikkiä ja hiukset kiinni, taikinaa poskella. Mutta venäläinen mieheni katsoi minua kauniisti ja sanoi, että olen ihana ja ahkera.

Nyt on parempi, että suljen suuni, ennenkuin täällä riidellään taas.
Älkää huomatko minua, jatkakaa rauhallista keskustelua!

kissa.

0

0