Вернуться   Финляндия по-русски » Жизнь в Финляндии » Suomenkielinen keskustelupalsta
Логин
Пароль

.

Опции темы Поиск в этой теме Оценить тему Опции просмотра
Old 12-04-2010, 23:26   #1
aks-47
Гость

Проживание:
Question Euron pelastus operaatio alkamassa

EU maiden Kreikalle myöntämä tukipaketti on 30 000 000 000 euroa..
Suomen osuus on 500 000 000 euora.(1000 euroa per nuppi!)

Kuvitelkaa…työttömyys Suomessa lähestyy 20% ja niin muhkea summa lähtee hauskan pitoon …
Lohduttaa, kyllä vain se, että kreikkalaiset voi jatkossakin rauhassa istua kahviloissa, ottaa aurinkoa hiekkarannoilla, lakkoilla ja pitää hauska meidänkin kustannuksella.

Minua jatkuvasti haukutan ryssän agentiksi minun EU ”myönteisen” lausuntojen takia, vaikka olenkin sopeutumisvalmis erilaisiin kulttuuriin.

Minusta tuntuu ,että jotain tässä EU projektissa on pahasti vinossa….
Olen sen verran kauan asunut maan päällä, että pystyyn verrata EU:ta ja Neuvostoliitoa,
Yhteiset piirteet, kyllä, näkyy ilman kiikaria.

Sama meininki oli sekä Neuvostoliitossa että EUvostoliitossakin,: etelässä nostetaan maljat pohjoistyötovereiden kunniaksi, iloisesti nauretaan, ja eletään velaksi, pohjoisveljet maksavat vaan laskut kiltisti….

Kreikka, on kaunis maa eikä taloudellisesti heikoin EU jäsen, meidän etelänaapurit ovat vielä paremmassa kunnossa, heidän taloudellinen tilanne ei tarvitse kommentoida edes…
Paljonko seuraava pelastus operaatio maksaa?

Neukkulan kohtalo on hyvin tiedossa, se eli noin 70 vuotta, sitten Misha Gorbachovin avulla oikaisi koipensa...
Mitäs te, työläistoverit, veikkaatte kestääkö EUvostoliito yhtä paljon kuin Neuvostoliitokin ?

0

0

Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра Оценка этой теме
Оценка этой теме: