Цитата:
|
Сообщение от kisumisu
en ole ylimielinen, olen sarkastinen ja kirjoitin sarkastisesti. Ylimielinen on herra Alexxxxx, joka tänne kirjoittaa. Paleltunut peruna on myös Venäjällä tuttu, varsinkin Siperiassa, mistä mun isäni on kotoisin. Nälkävuosinä, sotien jälkeen vanhempani syöneet paleltunutta perunaa, kun muuta ei ollut. Äitini söi myös kivikovan maissi puuron lapsena, kun ruoka maalla ei ollut tarpeeksi 30 luvulla.
Joten ylimelisyydestä minua on vaikea syytää- puhun ihmisten kanssa heidän kielellä- jos minulle pottuillaan niin vastan samalla mitalla, vaikka se ei ole hyvä tapa
|
Kun kyse on enimmäkseen sävyistä, olisivat ne "sarkastiset" tai muut, väitteleminen tulee vaikeaksi. Voisin vaan todistaa, että olette herra Alexxxin kanssa sitten toisensa arvoiset, ja siinä sipuli.
Paleltuneiden pottujen syominen pelkässä nälänhädässä, ja "paleltuneiden pottujen syöminen" maan eristäytymisen tuloksena on
kaksi eri eroa, niin kuin Odessassa on tapa sanoa. Siis väitän, ettei edes eristyneissä Suomessa oli ainoastaan pottuja syöty, mm. siksi, että pottu ilmestyi Eurooppaan muistaakseni 200-300 vuotta sitten Amerikasta. Siis minun
sarkastisesta mielestä paleltuneiden pottujen syöminen on JO monikultuurisuutta.
Когда дело по большей части в тоне, будь он "саркастическим", или иным, спорить становится трудно. Можно только подтвердить, что вы с господином Алексом стоите друг друга, вот и все.
Есть мерзлую картошку, когда вокруг голод, и "есть мерзлую картошку" в том случае, когда речь идет об изоляции государства - это
две большие разницы, как говорят в Одессе. Я веду речь о том, что даже в условиях полной изоляции в Финляндии питались далеко не только картошкой - в том числе и потому, что, собственно, картошка появилась в Европе только 200-300 лет назад, ее завезли из Америки. И таки образом,
по моему саркастическому мнению, поедание мерзлой картошуи УЖЕ является проявлением многокультурности.